ush fyfan.

inge bra det här. mår sämre idag, vetefan vad det är för fel på mig. Är förkyld som satan, kan knappt andas, känns som jag har supit 3 månader irad, fryser som fan (och det är konstigt, fråga alla jag känner om jag brukar frysa. men jag har ingen feber iaf.

Det känns fel att vara hemma när jag inte har feber, känns som att jag inte är riktigt sjuk, men skulle aldrig kunna jobba när jag känner mig såhär. köra bil till jobbet och köra truck på jobbet skulle vara livsfarligt.

aja nu ska jag sova/kolla på film igen. ha det bra

GL HF

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm, låter inge vidare :( stackare.

2008-02-13 @ 12:58:48
Postat av: Prometheus.

Uh..illa. Jag tror jag håller på att få feber myself...

2008-02-13 @ 16:21:13
URL: http://www.prometheus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0