När kommer våren!

Nu får fan våren ta och komma :) börjar lessna rejält på regn och blås och skit. Allting på jobbet är skitigt, blött och äckligt. inte kontigt att man försöker hålla sig i trucken hela dagarna och lyssna på Bandit ;)

Samma visa idag. Upp vid ca 5, pissa, dricka kaffe, borsta tänderna och sen sticka iväg i den iskalla bilen. Tur att jag har bilen, skulle aldrig orka till jobbet annars. Hände inget speciellt på jobbet idag, körde truck körde truck och körde truck men arbetsdagen blev från 5:45 till 18:00 endå för det var personalmöte efter stängning. Satt där och lyssnade på lite info, vissa ändringar och lite statistik, är faktiskt rätt intressant.

Nu sitter jag här (är grymt sugen på kaffe) och degar. sitter och längtar till imorgon då jag ska TATUERA mig efter jobbet :D:D:D:D har väntat på det länge. Min tredje tatuering. Ska bli så sjukt nice, är helt lyrisk.

Nu ska jag fixa lite kaffe och lägga in bilder på kläderna som kom idag som syrrans beställt åt mig från asos.

GL HF

Kommentarer
Postat av: sanna

kaffe kaffe kaffe ;)

2008-02-05 @ 20:45:55
Postat av: KulleN

aaah, en av mina droger ;)

2008-02-05 @ 20:52:46
URL: http://jimmykullin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0