Idag Söndag

hmm vafan har jag gjort idag igentligen :P dagen började med att jag vaknade trött vid tolv tiden. Igår var jag och kollade på en polares band 11Nights när de lirade på Engelbrekt i högdalen, aldrig hört dem förut, riktigt bra var dem. Efter blev det lite efterfest i en lägenhet i närheten. Var hemma vid halv fem ungefär, aja tillbaka till söndagen.

Vaknade tolv som sagt, duschade käkade och sen drog jag och morsan iväg och mötte syrran och hennes pojkvän, de skulle handla på IKEA. Gick runt där i någon timme. Sen drog det iväg hem till honom i södertälje för att sätta upp lite hyllor och gardiner mm. Borra och greja är inte min sak :P fast jag jobbar på en brädgård, men det gick bra. Efter det blev det middag på McDonalds (för ovanligheten skull) för att sedan åka hem och sätta sig här framför burken och göra totalt lagliga grejer via internet, och lyssna på musik.

Juste, en grej jag har funderat på, jag har väldigt bra grannar. Jag spelar ofta hög musik och lyssnar mest på väldigt hård rock, men har inte hört ett enda klagomål, någon gång måste man ha tur iaf. Vi valde rätt grannar. Nu ska jag sova för att sen gå upp fem i fem och åka iväg till jobbet. Hoppas det är fint väder imorrn, orkar inte jobba utomhus i regn, snö och blåst mer :P

GL HF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0