Fredag!

Igår var det jobb som vanligt, var ganska lugnt. satt mest och monerade ner saker som ni kan se på bilden under, vi håller på och ska bygga om lite. Efter jobbet var jag hemma ett tag och duschade käkade och tog det lite lugnt, skönt att varva ner lite efter jobbet :) kvällen tillbringade jag tillsammans hos några polare, blev några bärs och bara lite chill. var hemma runt 01. Ruskigt jävla trött var jag igår, är alltid fruktansvärt trött på fredagkvällar efter att ha gått upp tidigt hela veckan.

Ikväll blir det förmodigen krogen med massa polare, ingen aning var vi ska, ingen idé att planera. Det är aldrig nån som vill gå dit jag vill gå endå, så man får foga sig och följa med strömmen, har ingen lust att gå ut ensam :P


Nu blir det bara lite degande framför skärmen med "ganska" hög musik i högtalarna ;)


GL HF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0