Mobil-blogg

Har försökt mobil-blogga hela dagen igår och hela dagen idag, med bara något konstigt felmedelande som svar. När jag försöker skicka in ett mms så får jag ett meddelande som säger "invalid short string" och jag har testat mig gul och blå på alla olika sätt. Självklart så tycker jag att jag är jätte duktig på mobiler och datorer, som jag självklart är men det har vissa begränsningar, bla så läser jag aldrig instruktionsböcker. Nu när jag kom hem från jobbet så tänkte jag att jag skulle läsa vad det står om mobil-bloggning här på hemsidan och den sa att mobil-blogg inte fungerar med 3. Hur svårt var det... att gå in och läsa det, det tog två sekunder.

GL HF

Kommentarer
Postat av: Lill

stackars dig.

2007-10-16 @ 17:17:28
URL: http://fashiontrashion.blogg.se
Postat av: Jimmy KulleN Kullin

Lill: äh, jag klarar mig. Det är inte jordens undergång precis :P

2007-10-16 @ 17:27:21
URL: http://jimmykullin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0